@Arturo, post #124
@recedent, post #127
@Hexmage960, post #128
@Phibrizzo, post #130
@Phibrizzo, post #135
@Hexmage960, post #129
Załączam archiwum z tym pierwszym efektem oraz kod źródłowy do podglądu.
move.l (a0)+,d3 and.l d4,d3 and.l (a0)+,d4 lsl.l #4,d3
move.l (a0)+,d3 and.l d4,d3 move.l (a0)+,d4 lsl.l #4,d3
@mschulz, post #137
W polowie procedury WPA masz blad. Jest:
(cache ma miejsce na 64 instrukcje m68k)
@Hexmage960, post #138
(cache ma miejsce na 64 instrukcje m68k)
@Hexmage960, post #139
Hej, jest to dość ciekawa kwestia. Bo według dokumentu Commodore poświęconego pisaniu gier pod system jest napisane:
@Hexmage960, post #142
@Phibrizzo, post #143
@Phibrizzo, post #145
@Phibrizzo, post #147
operacja: move.l d0,d2 and.l d6,d0 eor.l d0,d2 lsl.w #n,d0 swap d0 lsr.w #n,d0 or.l d2,d0 ; połącz
operacja: swap d0 eor.w d0,d2 ; zamień miejscami eor.w d2,d0 eor.w d0,d2 swap d0
@Phibrizzo, post #143
Tak w ramach luzu miedzy pierwszym a drugim daniem zrobilem test "pure c2p" Twojej procedury na 060/66MHz.
Czyli w petli dokonywala sie tylko kowersja c2p o rozmiarach 320x256x4.
Wynik to srednio 104 fps.