GERP w Szwecji (21-23 sierpnia)
pouet-wyniki
demozoo
Czas na kolejny update - od dłuższego czasu nic nie zamieszczałem, ale też nie działo się zbyt wiele, a ja byłem zajęty innymi sprawami. W kolejce następne kompoty oraz jeden update zbiorczy z osobnych amigowych pixeli wystawianych na różnych multiplatformowych parties. Ale to później, a na tę chwilę mamy jedno z naprawdę niewielu (2) czysto amigowych imprez scenowych (obie odbywają się w skandynawii). Warto zobaczyć też
releasy - impreza rośnie w siłę jako "zastępca" Datastorma.
Jedziemy:
1. miejsce -
Prowler "White dream"
- amiga ocs, 32 kolory, lowres
2. miejsce -
Optic "Ibsens buskevekster og andre buscemivekster"
- amiga aga, 158 kolorów, lowres
4. miejsce -
Malmix "Dreaming in RGB"
- amiga ocs, 32 kolory, lowres
5. miejsce
Frost - "Organisk entropi"
- amiga ocs, 23 kolory, lowres
6. miejsce - Lunix - "No"
- amiga ocs, 6 kolorów, lowres
Heh - uważam to kompo za bardzo solidne - na 9 wystawionych prac aż 5 które można uznać za scenowe piksele :). W tym tylko jedna (i to powstała dość dawno temu - tylko "odpicowana" na kompo) na AGĘ - co można uznać za trend.
2 prace bardzo dobrych, topowych grafików - obaj (Optic i Prowler) działali już w "złotych" 90'tych latach amisceny. Frost tym razem trochę mniej ciekawie - choć technicznie nadal doskonale (imo zasługuje na wyższe miejsce) i praca dopracowana, dopięta na ostatni pixel ;). Szkoda, że nie mogę tego powiedzieć o moich - szacun. Malmix do moich faworytów nigdy nie należał ale grafika w miarę solidna, podobnie Lunix - nie jest to może pełna grafika, ale bardzo solidnie wypikselowana w oszczędnej palecie.
Zachęcam do komentarzy, opinii :)
- może podacie własne typy na kolejność miejsc jeśli nie zgadzacie się z wynikiem?
-------
No i przy okazji zachęcam wszystkich do podjęcia rękawicy by stanąć w szranki na
Load Error
- naszej ostatniej amigowo-scenowej imprezie w tym roku. Są nagrody, poza sceną będą zacne retro klimaty i zapowiada się sporo amigowych produkcji.
A jak ktoś nie może się wybrać zawsze można przesłać pracę - Przykład koyota (2 miejsce na Decrunch) udowadnia, że się opłaca.
Naprawdę warto się postarać by nie było obciachu jak na Riverwash (żadnego amigowego execa, 2 grafiki, chyba jeden moduł) - zobaczcie sobie na atarowskie
SillyVenture - czyżby było tak, że jest mniej kreatywnych amigowców w Polsce niż fanów atari? Zobaczcie jeszcze wyniki z
SV -mamy być gorsi?
;P