[#31] Re: Breakpoint 2008 stuff

@5h00n4y, post #30

święta mamy nie ;d



Ostatnia modyfikacja: 23.03.08 20:59
[#32] Re: Breakpoint 2008 stuff

@elektro, post #31

WOW, kiero, rządzicie! OK ok, racja

[#33] Re: Breakpoint 2008 stuff

@5h00n4y, post #32

Ostatnie demo wygra na bank, najlepsze było :)

[#34] Re: Breakpoint 2008 stuff

@5h00n4y, post #32

Dokładnie OK
Tylko szkoda, że nie było większej konkurencji
[#35] Re: Breakpoint 2008 stuff

@5h00n4y, post #32

Podziwiam za Amiga und PS3 demo. Kawał niesamowitej roboty!

Malin^ -- mamy co nadrabiać, mamy na kim się wzorować. ;]

[#36] Re: Breakpoint 2008 stuff

@jimiche, post #1

Tak wiec nowa formacja "ex Madwizzardsow" zmiotla wszystko z powierzchni. Kiero "posklejal" najlepsza prodke dla 68k, ktora wyszla spod jego palca ... nic dodac nic ujac - duze scenki, piekne tekstury nastrojowa muza i "glow", pieknie poprostu. :) Zobaczymy co na piecykach pokaza inni...

[#37] Re: Breakpoint 2008 stuff

@Kokos, post #35

Oni mówią że ja pała :[

[#38] Re: Breakpoint 2008 stuff

@Lokaty, post #36

Super! Moje typy:

1.elude
2.nature+traktor
3.rno+tulou

[#39] Re: Breakpoint 2008 stuff

@elektro, post #38

1/4 dem to sieczka. Demo Anadune stanowczo za wcześnie puszczone, moim zdaniem jakieś faworyzowanie ASD i FR było.

1.Cocon
2.Excess
3.Anadune

Spadam spać bo mi beret przeorali tym kompo. ;D

[#40] Re: Breakpoint 2008 stuff

@elektro, post #38

ja bym na trzecie dał drifters'ów, za dizajn i za to że pierwszy raz pokazali jakieś ludzkie efekty. Panom z polski dziękujemy za tak cudny pokaz demko na ps3 widziałem tylko trochę więc czekam na jakieś avi. A Kiero z Ubikiem to pojechali w końcu tak jak trzeba ... kurde myślałem że znowu zobacze coś szaro- burego a tu kurcze taki szok . Tylko zazdrościć takich umiejętności i talentu. GRATULUJE!!!!!

Jeszcze Powiem tyle że ASD pokazała swojego Pixel Shader eXterminatora... po prostu naivs pokazał po raz kolejny że liczy się pomysł plus dobre wykonanie.

Dizajn typowy da asd czyi efekty lecą fraktalnie (bo nie mogę w inny sposób opisać tych przejść pomiędzy efektami) ale to jak są zrobione efekty rozpierdzielllaaaaa. Poprostu jestem w szoku tym bardziej że demo (chyba) nie korzysta z żadnych zaawansowanych technologi stosowanych w PC!!!.

Reszta demek średnia. Najciekawsze jest to że dużo produkcji wymaga jednostki Pixel Shader mimo tego że nigdzie nie było widać jakiegoś zaawansowanego cieniowani ani nic z tych rzeczy (np. demo FR a właściwie zaproszenie na party w USA organizowane przez NVidie ub wcześniej 4k na pc). Może dema te są odpalane z karty graficznej (GPU bez użycia CPU) albo może tę jednostkę także wykorzystuje się w jakiś inny sposób...? nie wiem nie znam się na tym więc chciałbym usłyszeć opinie bardziej biegłych w tym temacie.


I jeszcze raz gratuuje ekipie z Poski.


Nie widziadłem dema anadune, ale Shade 3 był raczej kiepski.



Ostatnia modyfikacja: 24.03.08 01:02
[#41] Re: Breakpoint 2008 stuff

@Malin, post #37

Maliś, ja Cię przytulę, amciu dam i uczyć każę.

[#42] Re: Breakpoint 2008 stuff

@Kokos, post #41

Kokos wyluzuj bo na pedofilie zajezdza ... :P

[#43] Re: Breakpoint 2008 stuff

@jimiche, post #40

Eh, śmiałem się razem z Wie8, że po demie ASD będzie koniec kompo i tak się też stało. Równie dobrze demo Mr.Acryla mogło polecieć jako ostatnie, a tak zapewne po tej sieczce jaką nam zaprezentowano w środku zwyczajnie przepadnie. ;/

Hmmm, też się nie znam, ale demka Cocon i Excess wygladały naprawdę bajecznie. Dodałbym jeszcze demko SQNY(mają swój styl) przy którym kodek po prostu nie wyrobił. :)

Poczekajmy na wyniki, a potem ssamy stuff i na spokojnie oglądamy.

[#44] Re: Breakpoint 2008 stuff

@elektro, post #43

Co racja to racja na spokojnie trzeba ocenić :).

[#45] Re: Breakpoint 2008 stuff

@jimiche, post #44

Heh, muszę napisać mejla do UK Allstars. Skojarzyło mi się coś, motyw typa skaczącego z dachu. Nie wiem czy dobrze kombinuje, ale pamiętam, że dokładnie w tamtym miejscu, kilkanaście miesięcy temu ktoś popełnił samobójstwo skacząc z dachu wprost na dach jadącego piętrusa. Miny ludzi zaiste priceless, ale to już nie jest śmieszne ;/

[#46] Re: Breakpoint 2008 stuff

@Lokaty, post #42

To jest po prostu MIŁOŚĆ! Nie zrozumiecie tego..

[#47] Re: Breakpoint 2008 stuff

@Kokos, post #46

Od jakiegoś czasu są już dostępne chyba wszystkie produkcje, teraz jeno czekać na wersje "filmowe".

- -diP------------------------------------------------------------------aSL- -
Amiga Demo
- -------------------------------------------------------------------------- -

NOTE: drifters decided not to accept their prize and gave it to the elude
crew instead.

01 895 twenty - drifters
02 886 soliloquy - elude
03 707 Surfing Great Victoria - Nature & Traktor
04 591 The Chronicles of Professor Arronax - Tulou
05 512 Electric Ocean - RNO + Brainstorm
06 418 vauxhall - unique


OK



Ostatnia modyfikacja: 24.03.08 16:40
[#48] Re: Breakpoint 2008 stuff

@5h00n4y, post #47

Powiem tak, wyniki są dla mnie osobiście lekką pomyłką. Szakunec dla Drifters za gest!

[#49] Re: Breakpoint 2008 stuff

@5h00n4y, post #47

Odpalał ktoś 4kb intro Ephidreny? U mnie wiesza komputer.

[#50] Re: Breakpoint 2008 stuff

@mailman, post #49

Przed chwilą pod WinUAE 1.4.6 :P Przeszło całe.
[#51] Re: Breakpoint 2008 stuff

@Dave, post #50

A na prawdziwej Amidze?

[#52] Breakpoint 2008 - f0t0bLoG

@jimiche, post #1

http://picasaweb.google.com/juraszek/Breakpoint2008

;)

[#53] Re: Breakpoint 2008 - f0t0bLoG

@Kokos, post #52

Ktoś namierzył już wersję filmową demka z PS3?

[#54] Re: Breakpoint 2008 stuff

@mailman, post #51

Nikt nie odpalił?

[#55] Re: Breakpoint 2008 stuff

@mailman, post #54

Nikt nie odpalił?

To naprawdę daje do myślenia. :) Sens wskrzeszania trupa jest delikatnie mówiąc dyskusyjny podczas gdy wszyscy dookoła używają albo nowych Amig albo pecetów. Tym bardziej, że ci z nowymi Amigami nie bardzo mają się czym cieszyć. No a dzisiaj naprawdę jest "czym robić" na nowych Amigach (amifan tego nie czyta więc ośmielam się tak nazywać rónież Pegasosa z MorphOS;)). Tylko, że tutaj wychodzi prawdziwy powód dla którego nie robi się na nowe platformy. Otóż na takim Pegasosie nie przejdzie już takie hardcorowe low-poly z teksturami 32x32 pixeli i rozdzielczością 320x200 (o 160x100 już nawet nie wspominam). Te "rewelacje" z classica na normalnej maszynie już przestają być takie rewelacyjne i stają się po prostu śmieszne. Żeby nie były śmieszne to trzeba byłoby zrobić coś bardziej złożonego. No a bardziej złożonej grafiki 2D/3D, animacji 2D/3D już nie ma komu robić, bo to wymaga naprawdę sporej ilości czasu i dużo większych możliwości niż ma typowy ami-grafik. :( Zesztą od strony programu też tak prosto jak na Classicach już nie ma, bo na G4 wstyd pokazywać przysłowiowy "obracający się sześcian". Przydałoby się popisać jakąś w miarę zaawansowaną fizyką, zrobić jakiś naprawdę złożony system particli, czy system kości. Ale po co... Poklaskać można i przy sześcianie kręcącym się od ponad 20 lat na tej samej A500. :) W dodatku demo nie musi chodzić na prawdziwej Amidze, bo przecież i tak nikt tego nie uruchamia na takim sprzęcie.

No, wypłakałem się. Teraz oczekuję poświątecznego bana. :)



Ostatnia modyfikacja: 25.03.08 14:17
[#56] Re: Breakpoint 2008 stuff

@MDW, post #55

Taa, tyle że na pecetowych kompotach zasypiałem, a przy wild i amigowych było na co popatrzeć. Coś nie sprawdzają się te shadery i inne wytryski.

[#57] Re: Breakpoint 2008 stuff

@Malin, post #56

Amen, bracie! ok, racja

Amigowa scena demo zawsze wyprzedzała (i wyprzedza nadal) o lata świetlne, amigowe giercowe osiągnięcia w tej dziedzinie.

PC? Na odwrót - to piecowe produkcje scenowe w porównaniu z takich Crysisem, są... pffffft... nie ma co porównywać...



Ostatnia modyfikacja: 25.03.08 14:42
[#58] Re: Breakpoint 2008 stuff

@MDW, post #55

Ja na to patrzę trochę innymi oczami. Ktoś stworzył intro - OK. Mając peceta mogę je sobie obejrzeć pod WinUAE - też OK. Ale compo w jakim wystawiono produkcję nazywa się Amiga compo i choćby to nie wiem jak wolno działało na tym classicu, ma na nim działać! W innym razie niech sobie wystawia tę produkcję w Wild Compo/Fun Compo/Crazy Compo czy "co tam inne" Compo. Nie zadowala mnie też obejrzenie filmu. Do tego zmierzam.

Poza tym, oglądanie produkcji dla Amigi pod emulatorem lub w postaci filmu to nie jest to samo. To ciekawostka, inna możliwość, ale po drodze gdzieś pryska ten czar próby zrobienia czegoś na tę "powolną" maszynę. Dla mnie scena od zawsze kojarzyła się z próbą zaskoczenia innych jakimś pomysłem, który w kategoriach sprzętu, na którym się to ogląda jest czymś innowacyjnym lub trudnym do osiągnięcia. Obracający się sześcian jest obracającemu się sześcianowi nie równy, bo istotne jest na czym się ten sześcian obraca :D

[#59] Re: Breakpoint 2008 stuff

@5h00n4y, post #57

No Crysis to takie ładne demko, nic poza tym.

[#60] Re: Breakpoint 2008 stuff

@Malin, post #59

A i nie kiepski kandydat do kategorii: slide-show, ale w zamierzeniach ( ) to miała być gra, i w takowym kontekście umieściłem ją jako przykład w powyższym poście, więc, nie przesadzajmy. ;)



Ostatnia modyfikacja: 25.03.08 14:54
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem