[#1] Najlepszy Emulator Amigi dla Raspberry Pi 3B+ (dla laika) - TIME MACHINE
Witam serdecznie.

W przypływie zachciewajki i dla poprawy humoru - zakupiłem sobie Maszynę Czasu .

https://www.toad.es/en/retroconsoles/time-machine-v3-by-toad-retroconsole/78/41

w której siedzi

Raspberry-Pi 3B+: Processor Broadcom running at 1.4 GHz - 64-bit quad-core - 802.11a 5Ghz Wireless LAN - Bluetooth 4.2 - Dual core Multimedia co-processor - 1 GB LPDDR2 memory.

Wicie jestem zupełnym laikiem w sprawie RetroPie czy Emulation Station, ale spodobała mi się możliwość posiadania tylu "retro srzętów" w jednym dobrze wykonanym dżoju i do tego z możliwością podpięcia pod HDMI. A jakbym chciał sobie składać od zera jakieś retropie to pewnie konfigurowałbym to przez rok... Do rzeczy.

Sprzęcik przyszedł i jest bardzo fajny. Gała i przyciski pięknie chodzą, multum emulatorów, wszystko piknie skonfigurowane, filtry graficzne udające stare TV... MAME, SNES, Meagadrive, PS1 i inne cholery chodzą idealnie, z wyjątkiem...

No własnie.

AMIGI. Jest tam emulator UAE4ARM, też skonfigurowany, wrzuconych trochę adfów, sam dorzuciłem też kilka, naciskam FIRE i mogę grac. Tylko, że niestety nie chodzi on z prędkością porównywalną do Przyjaciółki. Brakuje tej świetnej płynnośći. Pobawiłem się troche jego konfiguracją i zauważyłem, że bez dźwięku - to zasuwa niczym Amiga - superpłynnie, a jeżeli włączę dźwięk w jakiejkolwiek jakości - rozgrywka traci na płynności. Oczywiście jest grywalnie, ale minimalnie bardziej skokowo. Mnie to irytuje. testuję działanie tego emu na Shadow of The Beast.

I teraz moje pytanie - czy można skonfigurować ten emulator (co włączyć, co wyłączyć) - aby chodziło to płynniutko? Czy może jest jakiś inny, lepszy emulator Amigi na RetroPie. Jeżeli jest to jak go podmienić?