[#296]
Re: W jaką amigową grę grałeś/aś wczoraj?
@mailman,
post #295
Rozumiem, że napisanie gry od podstaw to dużo pracy. Ale jest też możliwość zastosowania grafiki, muzyki i dźwięków z tych portowanych gier, które przecież są udostępnione bez żadnej licencji. Warto dostosować kod na trochę niższym poziomie i portować gry "z głową", zamiast kilku gier które działają w dosłownie kilka ramek na sekundę przepisać jedną grę, która zadziała w kilkadziesiąt FPS. Quake na 060/50Mhz działa z rozsądną prędkością w małym okienku - powinno to dać przykład. Gdyby tylko programiści połączyli siły przy portowaniu dałoby to jeszcze lepsze rezultaty - gry działające natywnie i z rozsądną prędkością. Szkoda że obecnie coś takiego nie ma miejsca i nie powstają nowe grupy osób które mogłyby stworzyć coś razem. Muszę chyba przysiąść bardziej nad Arcymagiem i pokazać, że taka praca zespołowa obecnie jest możliwa. Ale to dopiero w okolicy gwiazdki wraz z "Dwarves in the Iceland", kiedy będę miał więcej czasu. Tak się złożyło, że obecnie jeszcze na tapecie mam priorytetowy edytor ikon, który posuwa się powoli do przodu i chciałbym ukończyć go przed tymi grami.
P.S. Są też wyjątki jak np. gra "Fortis", która ukazała się na MorphOSa dzięki wysiłkowi grupy osób z MDW na czele ;) Oby więcej takich autorskich produkcji.
Ostatnia modyfikacja: 10.11.2010 06:58:11