@APC74,
post #26
Witam wszystkich.
Wiem, wiem. Odkopuję stary temat. Jestem Jypy czyli pomysłodawca, grafik i ogólnie kierujący przedsięwzięciem Superfrog 2.
Tematy odnoszące się do produkcji gry:
http://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=16080 - o grze.
http://www.forum.milam.pl/showthread.php?p=697#post697 - o postępie.
(obrazek z nowego poziomu to tylko próbka. Zresztą już zabrałem się za przeróbkę groundu gdyż uznałem go za nie klimatyczny)
Chciałbym zauważyć, że filmik na youtube to staroć i proszę by nie oceniać gry na jego podstawie. Pracujemy nad produkcją już
5 miesięcy i na pewno nie będzie to "kiepska przeróbka". Gra nie straci absolutnie nic ze swojego klimatu, będzie posiadać jak w oryginale 6 światów po 4 duże poziomy + 5 poziomów dodatkowych o których tu nie napiszę by szczegółów nie zdradzać. Jest utrzymana w 2D i pixel arcie w którym to staram się zachować klimat grafiki Rico Holmesa. Muzyk który z nami pracuje świetnie radzi sobie z robieniem klimatycznej muzyki wzorowanej na oryginalnych, niezapomnianych utworach.
Oprócz latania Superfrog zyska umiejętność pływania. I oczywiście końcowy przeciwnik będzie o trzy kroć trudniejszy niż Wiedźma w jedynce.
Odkąd w wieku 6 lat pierwszy raz na Amidze zagrałem w Superfroga, zapragnąłem, żeby firma która go wydała zrobiła drugą część. Nie doczekałem się więc postanowiłem, że zrobię ją sam. Gra będzie oczywiście darmowa.
Planowaliśmy wydanie wersji DEMO na 20 czerwca niestety z przyczyn niezależnych opóźnia się. Głównie dlatego, że z moimi wspólnikami komunikujemy się jedynie przez Gadu-Gadu (każdy z nas mieszka w innym mieście). Co do praw autorskich i reakcji Team 17 to nie obawiamy się. Mamy pomysły jak to ominąć. A w razie gdyby jednak kazano nam usunąć grę to mamy nadzieję, że zdąży obejść internet na tyle, żeby nie dało się tego zatrzymać i by każdy głodny Superfroga fan miał szansę pograć
Pozdrawiam.