@Jacques, post #239
@BULI, post #240
Odpaliłem u siebie na A600 z pamięcią FAST i jest naprawdę FAST
Na początku byłem sceptyczny, pomny wielu doświadczeń z szumnymi zapowiedziami, pięknymi screenami i ślicznymi materiałami video a konfrontacjią z rzeczywistością, a tu "kupa" -już nie pamiętam kiedy ostatnio się tak pozytywnie rozczarowałem jest naprawdę SUPER OKOKOK
Jest płynnie i naprawdę przyjemnie, znacznie płynniej niż Wolfenstein na STE ok, racja
Game play też jest ciekawy i wciągający- chce się grać.
Np po odnalezieniu nowej broni, poczułem się jak bym grał pierwszy raz w Dooma lub Cytadelę, czyli "oo ciekawe jak to działa?- sprawdźmy!" OK
Teraz "tylko" stworzyć wciągające lewele (ja preferuję więcej strzelania niż chodzenia) i mamy hicior!
Ewentualnie jakiś mroczny modek dla ucha, dla bardziej wyśrubowanych konfiguracji sprzętowychok, racja
Jeszcze raz BRAWO
@Azakiel, post #245
mi się wydaje że to jest bardziej demo silnika niż demo własciwej gry , bo w moim odczuciu to gry tutaj jako takiej jeszcze nie ma (postacie przeciwników praktycznie sie nie ruszają i ich eksterminacja jest banalna niezaleznie od stopnia trudnosci)
@selur, post #247
Jak na talerzu widac przewage Amigi nad Atari ST.
Moze w samych teksturach nie ma az takiej duzej roznicy ale lapa i dolny panel zdecydowanie lepiej wygladaja przez wieksza ilosc kolorow a przeciez nie wspominamy o dzwieku.
Jednak co Amiga rulez to Amiga rulez OK
@selur, post #247
Jak na talerzu widac przewage Amigi nad Atari ST.
Moze w samych teksturach nie ma az takiej duzej roznicy ale lapa i dolny panel zdecydowanie lepiej wygladaja przez wieksza ilosc kolorow a przeciez nie wspominamy o dzwieku.
Jednak co Amiga rulez to Amiga rulez OK
pomijając oczywiste roznice to jak dla mnie na tym obrazku jakosc tekstur na scianach jest zauwazalnie słabsza na ST, chyba musze sobie w domu odpalić emulator ataryny zeby sie upewnić w tej teorii.
@Cyprian, post #251
@Jacques, post #252
@ZbyniuR, post #255
A czy blitter w takiej grze sie przydaje?
Nie wiem jakie ma funkcje ale chunky-to-planar to chyba nie ma.
Zdecydowanie fajnie byłoby gdyby wersja ST opcjonalnie potrafiła wykorzystać blittera, ponieważ nie tylko STE/Mega STE go posiada, ale także część Mega ST ma blitter lub miejsce na płycie, zdarza się też własny montaż użytkowników w zwykłym ST.
Także warto podkreślić, że blitter to nie tylko STE.
@ingenic, post #1
@Azakiel, post #258
@Jacques, post #260
@Azakiel, post #258
@karolb, post #265
patreon
Wszystkie 4 bronie posiadają teraz dodatkowe ataki, ....Dzięki temu znacznemu przełomowi możemy teraz oficjalnie (i pomyślnie) zakończyć całą sagę wymiany i ulepszania broni, co oznacza, że możemy teraz skupić się na innych celachjeszcze 5-6 lat prac i nikt już nie będzie pamiętał o tym projekcie, podobnie jak z Jump-em...
@Jacques, post #266
@Azakiel, post #268
Panowie hmmmm....jak czytam takie posty to mam wrażenie ze piszą je osoby ktore urodziły sie wczoraj a przeciez na forum w wiekszosci stare konie siedzą więc WTF?
wiecie jak to działa nie od wczoraj, każdy orze jak moze wiele osób szuka wsparcie finansowego nawet na małą skalę, wiec wiele osób które coś tam umie zakłada albo swoje kanały na jutubie, albo patreony albo np robi zbiórki na kickstarterze , nie ma w tym zadnego przymusu, wspiera ten kto chce.