@Kefir_Union,
post #273
Chyba wiem jak działa ten tunel. Nie znam wszystkich zawiłości blitera więc nie chcę tu zgrywać jakiegoś guru i mogłem się w czymś pomylić, poza tym nie jestem pewny jak są zrobione "znaczki" na kaflach specjalnych, ani dlaczego aż 4mb fastu potrzebujesz ale wydaje mi się że to jest animacja tunelu (podobnie jak w Stardust) w całości wypełnionego kaflami, którą blitujesz z maską zrobioną z "1 bitowych kafli" (prawdopodobnie rysowanymi wektorowo możliwe że prekalkulowane współrzędne), czyli tam gdzie jest maska kafla to pojawi się wycinek animacji. Taka animacja powiedzmy 352x288 w 4 bpl i 25 klatek to ok. 1,2mb ale pewnie można dzięki bliterowi zmniejszyć ją o połowę (a może nawet o 1/4 nie wiem). Ustawiając odpowiednio paletę można jednym "blitnięciem" zmienić kolor całego kafla z np. szarego na pomarańczowy. Nie wiem jak wyliczasz współrzędne kafli masek żeby zgrywały się z animacją. W każdym razie ja bym w ten sposób próbował to zrobić.
Minus jest taki że wszystkie kafle muszą mieć ten sam kształt, można ewentualnie pokombinować obrazem maski i "wycinać" dziury w kaflach, ale zewnętrzny obrys musi pozostać ten sam.
Zgadłem ?