[#7]
Re: Spolszczenia gier na amige - wykonalne?
@Aleks89,
post #1
Wszystko jest wykonalne, pozostaje kwestia taka: czy jest sens oraz czy masz tyle zdolności i czasu żeby to zrobić?
Można grę zdeasemblować i przetłumaczyć ładnie tekst w kodzie źródłowym (Kajko i Kokosz ENG), można przenieść teksty z innej wersji gry (Teenagent ENG), można edytować binarki (Settlers PL) lub w ostateczności nawet NDOSowe flopy (Reunion PL), a nawet przy całkowitym braku zdolności programistyczno-heksaedytorkich pozmieniać grafiki w programie graficznym czy teksty w edytorze tekstu leżące "na wierzchu" (Muscarine PL).
Ile gier tyle metod.
Superfroga moim zdaniem nie ma najmniejszego sensu spolszczać, ale jak już tak bardzo chcesz to zdaje się wszelkie "teksty" są w grze jako grafiki, a jedyny prawdziwy tekst to cyfry i nicki w hi-score.
Najprościej dobrać się do nich w CD32 wersji gry, tam masz pliki na wierzchu.
EDIT: Piecowy edytor o nazwie Froggy autorstwa Exla z EAB umożliwia import oraz export grafik z gry, w tym plansz na których znajduje się tekst. Do dzieła zatem :)
Temat o edytorze tutaj a
link do ściągnięcia edytora tutaj.
Ostatnia aktualizacja: 17.02.2012 20:06:26 przez Shoonay