Na party Decrunch 2017 wystawiałem demo pt. “Morphoza”. Oznaczyłem je jako wersję 0.9.0 alpha, bo faktycznie kilku drobiazgów nie zdążyłem dokończyć. Ostatnią wersję oddawałem 20 minut przed terminem, a w noc poprzedzającą spałem godzinę (niepotrzebnie zresztą). Dziubię więc w wolnych chwilach próbując dorobić to czego tam brakuje. O elementach, których nie widać nie będę tutaj wspominał, bo tutaj pomocy nie potrzebuję. Jednak ze stroną wizualną mam trochę problemów i pomyślałem, że spróbuję się Was poradzić. Wszystko (oprócz muzyki, którą zrobił AceMan) robiłem sam, a Leonardo da Vinci to ze mnie nie jest więc jest tu co poprawiać.
Dostałem sygnały, że jeżeli chodzi o dobór kolorów to jest tu jeszcze duże pole do popisu. :) I nawet trochę się z tym zgadzam. Problem w tym, że trochę nie mam pomysłu jak te kolory zmienić żeby było ok.
Przygotowałem porównanie wersji 0.9.0 wystawianej na Decrunch, a wersji, która w tej chwili siedzi na moim dysku. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę o rzucenie okiem tutaj:
http://www.encore-games.com/morphoza_progress
Są tam screenshoty i komentarze do nich. Jeżeli możecie to poczytajcie, pooglądajcie i (jeżeli macie pomysł) poradźcie co zrobić w problematycznych scenach z kolorami.
Dzięki!