[#1] algorytmy
heya,
może ktoś zna stronkę z opisem algorytmów z dem bo muszę
napisać 2 efekty na zaliczenie przedmiotu - grafika komputerowa na studiach, a mam tylko artykuły "jak ulepszyć procedurę" ze starych MA
[#2] Re: algorytmy

@rzookol, post #1

Mozesz sobie sciagnac zrodlowki pecetowych dem/inter. Zdaje sie, ze na www.scene.org bylo kilka udostepnionych (ale dokladnie nie pamietam gdzie). Nawet ciekawa lektura. :) Jednak czy cos z tego skozystasz to nie wiem. Grzebanie sie w cudzych zrodlach to nie jest przyjemna robota. Chyba duzo lepiej przeczytac opis jakiegos algorytmu i zrobic to samemu.

A co masz do dyspozycji na tym przedmiocie "grafika komputerowa"? Musisz robic "hardkorowo" czy mozesz uzywac bibliotek typu Direct3D, OpenGL? Pytam tylko z ciekawosci. :)
[#3] Re: algorytmy

@MDW, post #2

mogę korzystać z każdej biblioteki ale tylko do wywalania wyrenderowanej sceny na ekran wiec w miarę algorytmy mogą być multiplatformowe (nie licząc tego, że mamy robić to na Builder 6 a nie możemy na np. VC++)
nie lubie programować na pececie więc pewno zrobie wszystko pod CGX lub SDL a potem przeniosę na blachę
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem