@michal_zukowski,
post #7
Coś kręcisz ;)
1).
Jaca zmiękł w rozmowie z kas1e i okazało się, że WF nie jest żadnym cudem techniki i bo i nie bazuje na żadnych exclusivach Morphosa ... więc nawet kas1e mógłby to zarobić co mu sugeruje Jaca w rozmowie poniżej.
2)
Po co AmigaOS4 ma się cofać do kodu bez wsparcia dla UVD, nowych kart graficznych i braku wsparcia dla multicore. PO CO ORAĆ CPU gdy nie trzeba.
Nikt nie zapłaci za licencje która jest bezużyteczna, a kod bazuje na przestarzałych technologiach - jak kompozycja itp.
3)
Tak widziałem WF na PB_G4 i MacMini_G4.
--- Copy & Paste ---
https://amigaworld.net/modules/newbb/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic_id=44115&forum=46&start=20&viewmode=flat&order=0#841342
jacadcaps:
@kas1e
ObjC to tylko niewielki podzbiór (nakładka) kodu, a zastąpienie go czystym C ++ w celu utworzenia zwykłej niestandardowej klasy MUI jest trywialnym zadaniem. Następnie możesz zbudować przeglądarkę na górze (to łatwa część).
Dlaczego miałbym używać Reggae lub CGX, naprawdę? Pracowałeś nad Odyssey dla OS4, więc naprawdę powinieneś wiedzieć lepiej niż wrzucać te nazwy. WebKit używa libpng i tak dalej do dekodowania obrazu, nie ma sensu używać Reggae. To samo dotyczy CGX - cała grafika jest wykonywana za pomocą cairo, tylko końcowe blitting używa WritePixelArray #? których OS4 ma oczywiście odpowiedniki.
--- End ---
Ostatnia aktualizacja: 07.05.2021 17:59:54 przez Amig_OS