[#1] Pamięć amiga 600
Witam, jestem laikiem mam gola amige 600 chciałbym dodać HDD z whdload i moje pytanie lepiej dołożyć 1mb chip czy 8mb fast?(nie będzie rozbudowywana o furię itp)
Drugie pytanie majac ks 37.350 jaki wb najwyzszy mogę zainstalować na dysk?
[#2] Re: Pamięć amiga 600

@jim8, post #1

Lepiej mieć 2mb chip i 8mb fast, ale więcej gier whdload zadziała na 1mb chip 8mb fast niż tylko 2mb chip.
Najwyższy WB dla tego kick, to WB2.1
Jeśli zamierzasz grać, to im "skromniejszy" WB, tym więcej pamięci dla instalek whdload.
[#3] Re: Pamięć amiga 600

@Norbert, post #2

Ok rozumiem a czy jest różnica dołożonych fast ram pomiędzy 4 a 8 MB w amidze 600?
[#4] Re: Pamięć amiga 600

@Norbert, post #2

Najwyższy WB dla tego kick, to WB2.1

Możesz to rozwinąć, bo z tego co pamiętam to WB3.1 był kompatybilny wstecz i go nawet używałem na A600 z org kickiem.
[#5] Re: Pamięć amiga 600

@jim8, post #3

WHDload może używać preload do obrazów z grami - wtedy są w całości ładowane do pamięci przy uruchomieniu gier. Powinno to umożliwić szybsze ich wczytywanie do pamięci, po za tym różnicy w większości przypadków nie doświadczysz (przy 4MB) - chyba, że w grach, które potrzebują większej ilości pamięci - a takich jest stosunkowo niewiele.

Ostatnia aktualizacja: 29.10.2021 22:01:15 przez Adinfo
[#6] Re: Pamięć amiga 600

@jim8, post #3

Różnica to dodatkowe 4MB. Do gier WHD wielodyskietkowych 4MB może być za mało i się nie uruchomią.
1MB chip też może być za mało dla obsługi HDD, WB na dysku i WHDload. Optymalnie to 8MB fast i 2MB chip
[#7] Re: Pamięć amiga 600

@snifferman, post #6

Właśnie przerobiłem temat. A600 + 1MB chip. WHD działa. Dla części gier to za mało. Grałem w Another World, SpeedBall2, Franco gry działały. Jak ktoś wyżej wspomniał dla części gier może być za mało.
Możesz przetestować na UAE co działa czy nie pewnie obraz dla CF i tak będziesz przygotowywał w UAE.

Ostatnia aktualizacja: 29.10.2021 23:51:19 przez Sventevith
[#8] Re: Pamięć amiga 600