@nowy80, post #243
@Madman, post #245
@Madman, post #247
No ja, szczerze mówiąc, oczekiwałem po meduzie, że będzie sobie radziła z "miganiem" w interlace, póki co więc, nie jest to sprzęt którego szukam.
@BULI, post #250
@BULI, post #254
Ooo - SUPER
@nowy80, post #255
@nowy80, post #256
@Ralpheeck, post #259
@nogorg, post #261
@nowy80, post #263
Niestety nie w grach, które mają już gotowe sample dźwiękowe.
Właśnie format General MIDI pod DOS-em ze względu na ograniczenia pojemności był dobrym posunięciem.
@nogorg, post #264
A to już jest dyskusyjne. Znając podejście devów do chodzenia po linii najmniejszego oporu w kwestii dźwięku to zamiast piosenki w Cannon Fodder skończylibyśmy z czymś takim
@nowy80, post #263
Niestety nie w grach
@nowy80, post #267
To już kwestia podejścia dev-a nie samej technologii.
@nogorg, post #269
Podejście otwarte do brzmień, takie jak robiła to np. Paula czyli sample, miało swoje wady, ale za to ładnie się skalowało wraz ze wzrostem przeznaczanego na muzykę miejsca. Co było np. słychać w demach gdzie utwór potrafił zajmować tyle ile cała ścieżka dźwiękowa w starszych grach. Tutaj nikt sobie gitary nie zawracał jakimś GM. Dzięki tej swobodzie brzmienie utworów mogło ewoluować i dotrzymywać kroku trendom w muzyce, a my napieprzaliśmy w techno-owady przy konkretnym beacie, a nie jakimś pitu-pitu.