TIPS 'N TRICKS
W trybie dla dwóch graczy spauzuj grę i wpisz 7KIDS. Ekran powinien
błysnąć. Wyjdź z gry i rozpocznij ponownie grę w trybie dla dwóch graczy.
Od tej pory obaj gracze będą mogli wybrać tę samą postać.
Rozpocznij grę w trybie dla jednego gracza. Naprowadź kursor na Blankę i
bardzo powoli wpisz PATIENCE. Ramka powinna błysnąć. Od tej pory
podczas normalnej gry klawiszem F10 odnawiasz swoją energię.
OPIS CIOSÓW
Ciosy dla postaci skierowanych w prawą stronę.
RYU
Poświęcił całe swoje życie walce. Nie ma rodziny,
domu ani przyjaciół. Jest bardzo szybki. Posiada kilka dobrych ciosów, które
można układać w ciekawe combo. Obok Kena posiada trzy ciosy specjalne:
- Kula ognia - należy wykonać płynny ruch przechodząc od wychylenia joysticka do siebie (dół), przez ukos do kierunku na prawo. Operację należy zakończyć wciskając fire.
- Pięść smoka - należy skierować joystick w prawo, a następnie wykonać szybki, płynny ruch do siebie (dół), ukos na prawo i fire
- Kołowrotek - kombinacja identyczna jak w przypadku fireball, lecz w przeciwną stronę tj. w lewo.
EDMOND HONDA
Wojownik Sumo, niezwykle sprawny i silny. Niech jego postawa Was nie
zwiedzie. Wbrew pozorom nie jest taki toporny na jakiego wygląda. Łatwo zapędzić
nim przeciwnika w kozi róg i czynić dzieło zniszczenia. Dwa ciosy specjalne:
- Tysiąc rak - kilkakrotnie szybko należy wciskać fire
- Torpeda - tył (lewo) na dwie sekundy, a następnie w prawo + fire
BLANKA
Mutant, który wychował się w Brazylii i aktualnie tam "zamieszkuje". Sam niewiele o sobie wie, lecz zwycięstwo w turnieju wiele wyjaśni na
temat jego przeszłości.
- Elektryzowanie się - należy kilkakrotnie szybko wciskać fire
- Tocząca się kula - tył (lewo) na dwie sekundy, a następnie w prawo + fire
GUILE
Były żołnierz Sił Specjalnych. Podczas jednej z misji w Tajlandii wraz ze
swoim przyjacielem został schwytany, więziony i torturowany. Udało mu się
uciec, lecz jego przyjaciel nie miał tyle szczęścia. Guile mści się za jego
śmierć.
- Sonic Boom - lewo na dwie sekundy, a następnie w prawo + fire
- Ognisty wykop - do siebie (dół) na dwie sekundy, a następnie od siebie (góra) + fire
KEN
Uczony przez tego samego mistrza sztuk walki co Ryu. Jego arogancja, upór
i pycha sprawiły, że zawsze był tym drugim. Podobnie jak Ryu posiada trzy ciosy
specjalne.
- Kula ognia - należy wykonać płynny ruch przechodząc od wychylenia joysticka do siebie (dół), przez ukos do kierunku na prawo. Operację należy zakończyć wciskając fire.
- Pięść smoka - należy skierować joystick w prawo, a następnie wykonać szybki płynny ruch do siebie (dół), ukos na prawo i fire
- Kołowrotek - kombinacja identyczna jak w przypadku fireball, lecz w przeciwną stronę tj. w lewo.
CHUN LI
Jedyna kobieta w turnieju, która nie została do niego przyciągnięta żądzą
chwały, lecz zemsty za śmierć ojca, której doświadczył z rąk organizacji
Shadoloo.
- Ogniste kopnięcie - należy kilkakrotnie szybko wciskać fire
- Kołowrotek - do siebie (dół) na dwie sekundy, a następnie od siebie (góra) + fire
ZANGIEF
Rosyjski wojownik z zamiłowaniem do swojej matki i kraju. Wszystko inne to jego
wróg.
- wirujące uderzenie - należy kilkakrotnie szybko wciskać fire
- rzut - należy wykonać płynny ruch zaczynając od lewego ukosu, przez dół, po prawy ukos zakańczając wciśnięciem fire
DHALSIM
Mistrz yogi. Posiada zdolność wydłużania rąk i nóg oraz potrafi zionąć ogniem.
- Ogień - należy wykonać płynny ruch przechodząc od wychylenia joysticka do siebie (dół), przez ukos do kierunku w prawo. Operację należy zakończyć wciskając fire.
- Płomień - należy wykonać płynny ruch zaczynając od lewego ukosu, przez dół, prawy ukos, po prawo zakańczając wciśnięciem fire
PORADNIK GRACZA
Należy pamiętać, że:
- Fireball unicestwia fireballa.
- Staraj się nie wypuszczać zbyt dużo ciosów specjalnych, gdyż przeciwnik uczy
się przed nimi bronić i po pewnym czasie będzie Ci bardzo ciężko sprawić, że
wyparowany cios specjalny przyniesie jakikolwiek efekt. Poza tym wielu zawodników podczas
zadawania ciosu specjalnego staje się łatwym celem.
- Aby ogłuszyć przeciwnika, musisz mu zadać trzy ciosy pod rząd.
- Blok pozwala w znacznym stopniu zablokować ciosy specjalne bez straty zbyt dużej ilości energii.
Street Fighter 2 - Capcom/US Gold 1992 |
|
90 |
|
4 |
|
|
70 |
|
ECS 1 MB |
|
80 |
|
|
|
|