Na samym początku gry idź w lewo aż do pierwszego napotkanego stwora i spytaj go o [TEN PINTS]. Staniesz się nieśmiertelny.
Idź w lewo, omiń most i zabij demona (to ten u góry). Uratowanego zapytaj o pułapki [TRAPS], a w odpowiedzi otrzymasz wskazówkę co do dźwigni, którą należy przełączyć. Zejdź po linie i wskocz do niszy po lewej. Minie cię demon, którego musisz zabić. Idź z powrotem w lewo zabijając człowieka pchającego kamienny blok. Wspinaj się dalej aż napotkasz demona, który po śmierci zostawi klucz. Wskocz na szczyt skały i wejdź na pierwszą napotkaną linę. Idź w prawo i otwórz drzwi na szczycie. Przejdź przez nie, umiejętnie omijając kamienny blok i użyj przełącznika, o którym powiedział ci wcześniej uratowany człowiek. Wjedź do góry, idź w prawo i weź wszystko. Wejdź po trzecim łańcuchu do góry, a w pokoju po prawej znajdziesz klucz. Wróć i zejdź po pierwszym łańcuchu i przełącz dolną dźwignię. Wróć do windy i zjedź na dół. Zrzuć kamień i to, co z niego zostało połóż na równoważni. Skocz na nią z liny i biegnij w lewo do windy. Dalej w lewo, zabij smoka i uratuj człowieka, który poda ci hasło.
Wróć na linę, którą demon usiłował uciąć i zjedź w dół. Idź w prawo, w dół i podaj hasło. Dalej w prawo, weź co możesz i po linie do smoka - odbierz mu manuskrypt. Wyjdź z zamku i podążaj w lewo, w górę i dalej w lewo. Zepchnij człowieka i zbierz co chcesz ;). Dołem dojdź do baru i zabierz piwo. Wracaj do punktu rozpoczęcia gry. Idź w prawo. Wjedź na górę i zabijając stwora weź topór. Przejdź przez mur, weź co możesz i zejdź niżej. Przebij się przez cienkie podłoże. Przeskocz przez wodę, powoli skradaj się do mostu z goblinem i gdy podniesiesz topór, posuwaj się za nim. Po zamknięciu bramy, wybij wszystkich i rozwal bramę. Wejdź po pierwszej linie i zeskocz w lewo. Naciśnij przycisk i idź w lewo. Naciśnij przycisk i wracaj szybko. Zejdź na dół po linie i weź klucz. Idź w lewo i daj się złapać. Daj piwo strażnikowi i przejdź przez drzwi. Wejdź po linie i zabij goblina oraz strażnika na dole. Weź klucz i uwolnij więźnia.
Idź w lewo i w górę, zabij kogo trzeba i weź pierścień. Obróć się w kierunku uwięzionych, otwórz drzwi i idź za więźniami. Zejdź po linie, przeskocz kamień i na linę. Idź w prawo, a gdy napotkasz stwora z mieczem nie zabijaj go, lecz sprowokuj do wejścia na most. Przeskocz dziurę i daj pierścień oraz manuskrypt człowiekowi. Ten przekaże ci zaklęcie. Wróć na most i daj się przeteleportować. Weź napój i róg. Spytaj ślimaka o [ZELEK] oraz [KARAMOON] i odpowiedz twierdząco na jego pytania [YES]. Biegnij w prawo i przejdź koło węża. Po dotarciu do brzegu użyj rogu. Popłyń w kierunku zamku Zeleka i zejdź schodami.
Recenzja gry w "Shadow of the Beast 2" dostępna jest tutaj.
Shadow of the Beast 2 - Psygnosis 1990 | ||||
90 | 3 | |||
95 | ECS 1 MB | |||
80 | ||||
Kontynuacja pierwowzoru z wyśrubowanym poziomem trudności, który dla niektórych może być nie do przeskoczenia. Dla fanów pierwszej i trzeciej części - polecam! |