Wersja preview (97 MB) mechaniki gry, która miała być próbą stworzenia dla Amigi tytułu, gdzie akcja rozgrywa się w środowisku 3D, lecz sceny 3D są odtwarzanymi animacjami w specjalnie stworzonym formacie (XFL96), którymi prawdopodobnie zarządzał AMOS. Gracz steruje cyborgiem (wyglądem przypominającym Robocopa) wykonując obroty wokół jego osi oraz ruch do przodu lub do tyłu, co skutkuje odegraniem kolejnych zespolonych ze sobą scen 3D. Ciężko stwierdzić czy gra miała być cała oparta na takim rozwiązaniu (demo zawiera możliwość poruszania się po jednym pomieszczeniu i zajmuje 170 MB miejsca), co byłoby niesamowitym w realizacji wyzwaniem, czy też to był tylko "przedsionek" do jakichś mniejszych gier lub zagadek logicznych zbliżonych do takich tytułów jak "Myst" czy "Aqua".
Gra nie została nigdy ukończona. Demo do działania wymaga podstawowej Amigi 1200 i 170 MB miejsca na twardym dysku.
Obrazki z okresu kwiecień 1998.