Oficjalne obrazki zapowiadające grę "HellPigs", która w planowanej postaci nigdy nie została wydana, a po wielu perturbacjach i zmianie właścicieli prawie, w nieco zmienionej postaci zmaterializowała się pod nazwą "Code Name: Hell Squad". W swojej pierwotnej postaci miała zawierać się na 2 CD, oferować w pełni mówione dialogi oraz pokaźną liczbę przerywnikowych filmów. Prace rozpoczęły się w 1995 roku przez zespół Classica Entertainment z planami wydawniczymi firmy Vulcan na rok 1996. Wydawca szukał sposobu, aby wydać grę zarówno na srebrnym krążku jak i na dyskietkach, w postaci pozbawionej filmów oraz mowy, których miało być aż 22 sztuki. Pomysł jednak spalił na panewce, premiera została przesunięta na rok 1998, kiedy to zespół Classica Entertainment projekt uznał za nieopłacalny i został zarzucony. Firma Vulcan wkrótce również zakończyła swoją egzystencję na amigowym rynku gier. Wkrótce po tym, firma Digital Dreams Entertainment (DDE) dogadała się z Damirem Petkovicem - głównym pomysłodawcą i koderem gry "HellPigs" w zakresie wskrzeszenia projektu. Jak się okazało, gra była praktycznie ukończona. Brakowało w niej jedynie multimedialnej otoczki. Postanowiono więc nagrać film wprowadzający, doszlifować to i owo i ostatecznie jako "Code Name: Hell Squad" gra została wydana w 2000 roku.