Witam. Chciałbym podzielić się pewnymi aktualnymi informacjami dotyczącymi Arcymaga. Wszystko wskazuje na to, że drugie demo - znacznie obszerniejsze - pojawi się już w lutym. Więc tak, obecnie piszę silnik drugiego demka i wprowadziłem następujące innowacje wykorzystujące grafikę mojego grafika Krzyśka Matysa:
1. Rycerz zmienił troszkę postać, jest teraz odziany w szarą zbroję i ma aż 36 klatek animacji (9 na kierunek).
2. Na każdym poziomie bohater jest teleportowany w pole startowe symbolizowane przez pentagram. Zarówno bohater jak i pentagram są animowane.
3. Dekoracje - teraz do każdego poziomu będą dodawane przeróżne dekoracje, które uatrakcyjniają wygląd plansz - są to m.in. kolumny, jak i duży czerwony smok.
4. Amulet - teraz po skończeniu zestawu plansz bohater wejdzie w posiadanie jednej części amuletu. Po skompletowaniu całego amuletu następuje koniec gry.
5. Skrzynie ze skarbami - bohater może przeszukiwać skrzynie w poszukiwaniu przeróżnych kosztowności i przedmiotów.
6. Zapadnie i przyciski - do gry zostały wprowadzone zapadnie i pola, na które może stanąć bohater, a które mogą uruchomić jakąś maszynerię. Zapadnie służą jako pułapki.
7. Ogr - ten potwór pojawia się w grze i służy jako strażnik przejścia.
Z innych rzeczy to zrezygnowałem z zaciemniania plansz na rzecz bogatszej palety (kolor fioletowy był troszkę zubożony).
Obecnie pracuję, oprócz silnika, również nad nowymi zagadkami i poziomami. Wyczekujcie drugiego dema naszej gry jeszcze w lutym.
Pozdrawiam
P.S. Ta produkcja pokazała mi, że żeby stworzyć naprawdę dobrą produkcję to trzeba przynajmniej kilku osób. Oprócz mnie i grafika przydałby się chociaż jakiś koordynator prac, kontrola jakości, muzyk, osoba odpowiedzialna za tworzenie etapów itp. Mi najbardziej osobiście przydałaby się pomoc właśnie przy tworzeniu etapów i nowych elementów w grze.