Witam,
opiszę tu moje drobne doświadczenia z "gotowaniem" kickstartu dla CD32
Użyłem Remusa do przygotowania kickstartu z nowymi bibliotekami, dosyć wygodny jest emulator WinUAE, jak ktoś będzie potrzebował, to mam gotowy obraz dysku dla tego emulatora, który zawiera działającego Remusa.
W kwestii zmian bibliotek to w standardowym Kickstarcie zmieniłem te, które udało mi się znaleźć w bogatych zasobach internetu (jak ktoś nie może nic znaleźć, to priv) i wygląda, że wszystko działa, natomiast co do kickstaru rozszerzonego to odradzam wymiany biblioteki na nowsze: freeanim.library (dziwne, rzeczy dzieją się z kursorem ew grach), nonvolatile.library (przestaje działać odczyt pamięci EEPROM), tak naprawdę udało mi się tylko znaleźć i podmienić na na nowszą bibliotekę: lowlevel.library.
Przygotowanie plików wynikowych z Remusa do "wypalenia" w kości Flash, za pomocą programu srecord:
@ECHO OFF
cd c:\_Amiga\_PROJEKT_ROM\srecord\
srec_cat c:\_Amiga\_PROJEKT_ROM\_EXT\KICKSTART_EXT_NEW.rom -binary c:\_Amiga\_PROJEKT_ROM\_CD32\KICKSTART_NEW.rom -binary -offset 0x80000 -o CD32.bin -binary
srec_cat CD32.bin -binary -byte-swap 2 -o CD32_LITTLE_ENDIAN.bin -binary
srec_cat CD32_LITTLE_ENDIAN.bin -binary -split 4 0 2 -o CD32.12.bin -binary
srec_cat CD32_LITTLE_ENDIAN.bin -binary -split 4 2 2 -o CD32.34.bin -binary
srec_cat CD32.12.bin -binary CD32.34.bin -binary -offset 0x80000 -o CD32_FLASH_U6A.bin -binary
srec_cat CD32_FLASH_U6A.bin -binary CD32_FLASH_U6A.bin -binary -offset 0x100000 -o CD32_FLASH_U6A_BIG.bin -binary
srec_cat CD32.34.bin -binary CD32.34.bin -binary -offset 0x80000 -o CD32_FLASH_U6B.bin -binary
srec_cat CD32_FLASH_U6B.bin -binary CD32_FLASH_U6B.bin -binary -offset 0x100000 -o CD32_FLASH_U6B_BIG.bin -binary
PAUSE
pliki z "BIG" w nazwie służą do zaprogramowania dwa razy większej pamięci od standardowej w CD32.
W razie pytań, zapraszam na priv, lub w tym wątku.
Pozdrawiam,
Maciek
Ostatnia aktualizacja: 15.05.2024 19:10:00 przez fuseoppl