wersja 68060 jest nadal za wolna, lecz być może w przyszłości nastąpią aktualizacje umożliwiające rozgrywkę na procesorze 68060 100 MHz
@KM_Ender, post #1
@_DiskDoctor_, post #4
wersja 68060 jest nadal za wolna, lecz być może w przyszłości nastąpią aktualizacje umożliwiające rozgrywkę na procesorze 68060 100 MHz
Źródło?
@MDW, post #5
Quake na 060+AGA nigdy jakoś super płynnie nie działał. Ale jakiś GLQuake na 060 z jakąś akceleracją 3D z epoki (choćby tylko Voodoo3) powinien działać ładnie i to nawet w nieco wyższej rozdzielczości. AGAta jest dobra do Slam Tilta, Deluxe Painta i Scali. Uruchamianie na niej takich tworów jak Quake to tylko ciekawostka i pokazywanie, że się da.
@MDW, post #5
Quake na 060+AGA nigdy jakoś super płynnie nie działał. Ale jakiś GLQuake na 060 z jakąś akceleracją 3D z epoki (choćby tylko Voodoo3) powinien działać ładnie i to nawet w nieco wyższej rozdzielczości. AGAta jest dobra do Slam Tilta, Deluxe Painta i Scali. Uruchamianie na niej takich tworów jak Quake to tylko ciekawostka i pokazywanie, że się da.
@_arti, post #16
@Hexmage960, post #17
@_arti, post #20
@_arti, post #13
Problem z Quake na 68k jest taki, że owszem, na akceleracji jest to 30 fps w 400x300 ale jak wchodzi jakaś skomplikowana geometria lub duży obszar do wyrenderowania, to spada to 5fps. I to jest taki roller-coaster - raz 5, raz 15, raz 30. Nie da się sensownie grać.
@Hexmage960, post #22
@Hexmage960, post #22
@KM_Ender, post #25
@Hexmage960, post #26
@Hexmage960, post #26
...chciałem się głównie dowiedzieć, to od czego zależą te wahania o których pisał Arti (5 FPS w złożonych lokacjach, 30 FPS w mniej złożonych).