@_DiskDoctor_, post #1
Jeśli nie pomyliłem, ma też zaletę że nie wymaga RTG.
@RadziN, post #2
@Axi0maT, post #7
@RadziN, post #8
@Drako_Crowley, post #10
@freak_outXP, post #9
@RadziN, post #8
@Axi0maT, post #13
@recedent, post #15
@freak_outXP, post #16
@Axi0maT, post #18
@freak_outXP, post #19
Jeżeli ktokolwiek myśli, że trzy dorosłe osoby na krzyż - amatorzy pracujacy po godzinach - zrobią super grę na klasyka albo na doładowanego (jakkolwiek) 68k, i do tego na tak mały rynek i w pudełkowej wersji dyskietkowej z profesjonalną instrukcją, i będą mu wysyłać tę grę tak żeby doszła dwa dni po zamówieniu internetowym, jak na Allegro, i za 50 złoty plus koszty wysyłki - no to źle myśli!Najgorsze jest to, że często te trzy osoby robiące grę same tak myślą. I kasują za preorder awansem.
@Axi0maT, post #13
A jesli juz mowimy o zmarnowanych potencjalach to osobiscie uwazam ze robienie jakichkolwiek portow to zmarnowany potencjal. Zwazajac na to ze jak ktos ma takie umiejetnosci to moglby zrobic cos wlasnego i w pelni oryginalnego to marnowanie czasu na jakikolwiek port gry ktora tak jak kolega freak_outXP wspomnial mozna odpalic na w zasadzie dowolnym PC (a kilkunastoletniego mozna dostac nawet za darmo) to mija sie z celem.
@MUFA-amigaone-pl, post #21
Jednak jeśli mam okazję obcować z tą grą, krocząć indywidualną ścieżką, za pomocą indywidualnych oryginalnych narzędzi i środków, których używa garstka ludzi na świecie, to to zaraz zyskuje dodatkowy smaczek. Sam fakt że gra dostępna na AmigaOS, natychmiast podnosi w moich oczach jej atrakcyjność.
@Wankowicz, post #25