Na PC można powiedzieć, że działa na 486DX 66Mhz. Jak gra miałaby działać na 68K, to 060 penwnie byłby wymagany jako minimum. Z tego co pomiętam wymagany jest też FPU. 640x480 256 kolorów może i AGA dałaby radę uciągnąć grafikę na grywalnym poziomie.
Weź pod uwagę że Community Edition to reimplementacja silnika, więc niekoniecznie musi mieć podobne wymagania jak "stary" Fallout. Do tego w wymaganiach jest SDL2.
Na przełomie wieków mialem 060 50MHz ale nigdy nawet nie przyszło mi do głowy spróbować coś takiego odpalać pod PC-Taskiem. Zaciekawiony Twoim komentarzem poszukałem na YouTube gameplayu z "Tomb Raidera" odpalonego na 040+PC-Task i... rety, to faktycznie działa. Znalazłem też film z 060. Gdyby tam nie było po drodze emulacji intelowego peceta to działałoby całkiem sensownie.
Ostatnia aktualizacja: 19.04.2023 13:05:13 przez MDW
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies
(ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach.
Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy
niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki
internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.