Agonman to gra stworzona na bazie inspiracji obrazem Edwina Van del Heuvela oraz będącą hołdem dla gry "Agony". Tytuł rozpoczął swoją egzystencję jako eksperyment wykorzystania narzędzia REDPILL. Gra jest platformówką, bardziej zbliżoną do "Shadow of the Beast" niż "Agony". Sterujemy postacią Johnny'ego Decanto, który trafił do świata demonów - prześladowców Alestesa (z gry "Agony"). Potwory na cel wzięły teraz Johnny'ego, który musi odnaleźć amulety Psygnosis - źródło mocy demonów - które pozwolą mu zdobyć siłę do pokonania głównego strażnika wyjścia. Gra dostępna jest w dwóch wersjach: dla chipsetu AGA oraz ECS, choć wciąż obsługują tylko 16 kolorów (autor planuje wydanie wersji 1.0 z grafiką w 32 kolorach). Podstawowa między nimi różnica, to lepsze gradienty tła w wersji AGA. Obie wymagają do uruchomienia około 2 MB pamięci Chip.